Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Sredin trening: ‘’BOLJE BOLEČE MIŠICE KOT NEOBSTOJEČE MIŠICE’’

Mišice so se odpočile od ponedeljkove vadbe in so danes prav gotovo že pripravljene na novo! Tokratna vadba bo poskrbela za elegantne roke ter pospešila srčni utrip s kardio vajami.

1. SKLOP: vaje za roke

1. vaja:pripravi si poličko (pručka, stopnica, nižji stol) in se nanjo opri z rokama, pri čemer bodi proti njej obrnjena s hrbtom. Z rokama se spuščaj proti tlom in nazaj v začetni položaj. Zadnjica je vedno v zraku.

2. vaja:naslednjo vajo začni v položaju moške sklece. Odloži levo podlaket na podlago, nato pa še desno, tako da si v položaju za desko (angleško plank). Nato spet zravnaj levo in za tem še desno roko, da se vrneš v začetni položaj.

Požirek vode, minuta pavze in že si pripravljena na naslednji sklop z kardio vajami.

2. SKLOP: kardio vaje

1. vaja: Stoj vzravnano, z rokami stegnjenimi ob telesu. Nato sočasno s poskokom dvigni roke visoko v zrak in razširi noge. S poskokom se spet vrni v začetni položaj.

2. vaja: postavi noge v širino bokov. S prsti desne roke se dotakni leve noge, nato pa se zasukaj in se s prsti leve roke dotakni desne noge. Vajo nadaljuj z visokim poskokom. Ob tem močno iztegni roke in noge.

   

Minutka pavze in požirek vode.

3. SKLOP: vaje za ravezn trebuh.

1. vaja: ulezi se na hrbtet. Noge dvigni navpično v zrak, pri čemer so kolena iztegnjena. Z obema rokama se s pomočjo trebušnih mišic dviguj proti prstom na nogah.

2. vaja: postavi se v položaj moške sklece, pri čemer moraš stisniti trebušne mišice, saj le tako lahko ohraniš ravno držo hrbtenice. Najprej pritegni desno koleno proti levemu komolcu, nato pa še levo koleno proti desnemu komolcu – kot da bi plezala.

   

Ponovno sledi kratek počitek.

4. SKLOP: kardio vaje

1. vaja: najprej noge postavi v širino bokov. S prsti desne roke se dotakni leve noge, nato pa se zasukaj in se s prsti leve roke dotakni desne noge. Vajo nadaljuj z visokim poskokom. Ob tem močno iztegni roke in noge.

2. vaja: pri naslednji vaji skoči visoko v zrak, ob tem pa iztegni roke in noge stran od sebe. Po skoku se postavi v držo moške sklece in položaj zadrži 15 sekund.

   

Počitek in priprava za peti ter zadnji današnji sklop vaj.

5. SKLOP: vaje za čvrste roke

1. vaja: spusti se v položaj ženske sklece, roki postavi široko od sebe, hrbet pa ohrani zravnan (imej napete trebušne mišice). Nato roki pokrči do kota 90 stopinj in se vrni nazaj v začetni položaj.

2. vaja: naslednjo vajo začneš v položaju moške sklece. Odloži levo podlaket na podlago, nato pa še desno, tako da si v položaju za desko (angleško plank). Nato spet zravnaj levo in za tem še desno roko, da se vrneš v začetni položaj.

   

← Nazaj na blog