Pokliči nas: 080 99 82

Blog

20 DNI DO RAVNEGA TREBUŠČKA: 8 LAHKIH KORAKOV

Vse sanjamo o ravnem trebuščku, še posebej zaradi prihoda poletja in kopalk. Ampak kako do ravnega trebuščka? Kaj jesti, da se boš znebila napihnjenosti in obročkov okoli trebuha? Katere so najprimernejše aktivnosti? To so vprašanja, ki se jih vsi sprašujemo in za vsakega od njih imamo odgovor. To je 8 lahkih korakov do ravnega trebuščka, brez pretiravanja in brez uporabe drastičnih ukrepov.

Če želiš raven trebušček v 20 dneh, moraš kombinirati več dejavnikov, ki lahko postanejo tvoja zmagovalna strategija, s katero boš izgubila več kilogramov in se znebila napihnjenosti. Potrebno je malo odločnosti in volje- rezultati bodo nato zagotovo prišli!

PIJ, PIJ, PIJ IN ŠE VEČ PIJ

Voda je tvoj najboljši prijatelj: vlaži kožo, jo očisti toksinov, zaradi česar se boš počutila bolj energično, je najboljše orožje proti celulitu in, kot da to ni dovolj, je zelo koristna proti napihnjenosti! Idealno je, da spiješ vsaj 2 litra vode na dan.

KAJ NE SMEM PITI?

Moraš se popolnoma izogniti gaziranim, sladkim in alkoholnim pijačam: te tri so pravi sovražniki ravnega trebuščka! Če res ne želiš piti vode, si lahko pripraviš tudi zeliščni čaj. V vročih poletnih dneh ga lahko piješ kot hladni čaji! Dodaj mu tudi čajno žličko medu.

KAJ NE SMEM JESTI?

Mastne in ocvrte jedi, bodi pozorna tudi na kruh, pizzo… Izogni se tudi vrsti zelenjave: krompirju! Torej, kaj jesti? Hrano, bogato z vlakninami, ki je pravzaprav trik za ravni trebuh. Poskusi jo uvesti v svojo prehrano, ki bo skupaj s vodo prečistila tvoje telo.

ZAJTRK JE KLJUČEN

Mogoče bo zveneti čudno, vendar je eden izmed najboljših načinov, da dobiš ravni trebušček ravno dober zajtrk. Idealni zajtrk? Omeji se na polnozrnat kruh, zeleni čaj, beli jogurta in med. Pomembno je tudi jesti v največ 1 uri po tem, ko se zbudiš. S tem bo telo pomagalo vzdrževati stabilno raven inzulina, to pa je pogoj, ki bo omogočil presnovi, da bo delovala na višji ravni in ti bo dala večji občutek sitosti.

JEJ POČASI

Slaba prebava lahko povzroči napihnjenost. Žvečenje igra temeljno vlogo ne le pri spodbujanju sitosti, ampak tudi pri spodbujanju prebavnih procesov. S skrbnim žvečenjem vsaj desetkrat na ugriz se boš počutila bolj sito in manj napihnjeno. Nauči se torej jesti počasi!

SAMO BREZ STRESA!

Če sanjaš o ravnem trebuhu, ohrani mirno kri. Zakaj? V skladu z nekaterimi raziskavami bi stres lahko pospešil kopičenje maščobe na trebuhu. Ampak, kako se boriti proti stresu? Odloči se za telesno dejavnost, ki ti bo dnevno pomagala sprostiti stres.

GIBAJ SE

Če preživiš celo popoldne na kavču, je sanj o ploskem trebuhu konec! Če želiš popoln trebuh, se moraš tudi gibati. Nimaš časa za šport? Izkoristi vsako priložnost za hojo (pojdi peš v službo ali šolo, pojdi po stopnicah in se izogibaj dvigalu...). Hoja je namreč eden izmed najboljših načinov, kako priti do ravnega trebuščka.

PST… ZADNJI KORAK JE SKRIVNOST!

Program Bikini Body! Paket s TOP izdelki za neverjetne rezultate brez YO-YO učinka. Ta paket je absolutni prvak v boju proti odvečnim kilogramom. Izdelki 20-dnevnega paketa Bikini Body so pomagali že več kot 50.000 ljudem izgubiti težo in pridobiti raven trebušček.

← Nazaj na blog