Pokliči nas: 080 99 82

Blog

30 minut intenzivne hoje na dan je idealen začetek

Hoja ima številne dokazane pozitivne učinke na naše psiho-fizično zdravje. Gre za človeku najbolj naravno gibanje in je vadba, primerna za vsakogar. S hojo boš okrepila mišice, kurila kalorije in poskrbela za zdravje in vitalnost vseh telesnih sistemov.

Si vedela, da mišice med mirovanjem porabijo trikrat več energije, kot maščobno tkivo? To pomeni, da boš tudi med večernim poležavanju na kavču pokurila več energije, če boš utrdila mišice skozi vadbo.

S 30 minutami intenzivne hoje dnevno:

  • poskrbimo za višjo raven serotonina in dopamina - hormonov, ki poskrbijo za dobro počutje in srečo
  • izboljšamo umske sposobnosti in moč kreativnega razmišljanja
  • izgubljamo odvečno maščobo, saj gre za srednje intenzivno vadbo, ki porablja energijo iz maščobnih zalog
  • znatno zmanjšamo tveganje za pojav bolezni, kot so diabetes in srčno žilne bolezni
  • izboljšamo prekrvavitev in zmanjšamo možnost pojava krčnih žil
  • izboljšamo presnovo, saj s krepitvijo mišic jedra neposredno krepimo tudi mišice gastrointestinalnega trakta
  • izboljšamo kondicijo in raven energije ter s tem kvaliteto življenja
  • pospešimo metabolizem in povečamo porabo energije

Kako začeti s hojo?

Pri katerikoli vadbi je doslednost primarnega pomena in hoja je odlično orodje za to, da pri popolnem začetniku ustvarimo navado rednega gibanja.

Zakaj ravno hoja?

Je nezahtevna in človeku naravna, zato se je lažje privadimo. Nimamo neprijetnih občutkov, kot jih imamo običajno na začetku, ko se nečesa šele učimo. In ravno ti neprijetni občutki so velikokrat razlog, da številne osebe odnehajo - še preden bi sploh lahko začele uživati v vseh koristih, ki nam jih nudi redna in dosledna telesna dejavnost.

Ni se nam treba učiti ničesar novega, osredotočimo se preprosto na to, da se dosledno držimo začrtanega plana.

Napotki za ustvarjanje navade rednega gibanja:

  • Hodimo vsak dan ob isti uri, oziroma ob isti priložnosti - npr. pred zajtrkom, takoj po službi, ob 19h vsak večer ipd.
  • Prilagodimo čas treninga svojemu urniku. Pomisli, kdaj ti časovno najbolj ustreza, glede na tvoj življenjski stil in ostale obveznosti.
  • Nastavimo si opomnik in se držimo zastavljenega urnika.
  • Vadbo opravimo ne glede na vse. Tudi, če smo posebej slabe volje ali utrujeni, vseeno opravimo svoj trening. Po vadbi se bomo počutili veliko bolje, predvsem pa bo zavedanje, da smo vztrajali, namesto da bi se predali lenobi, okrepilo našo samozavest. In pripravljeni bomo na še večje izzive :)

Kaj pa pri hujšanju? Je hoja dovolj?

Če vsak dan živahno hodimo najmanj pol ure, se ob tem prehranjujemo uravnoteženo in s kaloričnim deficitom (to pomeni, da zaužijemo manj energije, kot je bomo potrebovali), bomo zagotovo shujšali in ob tem poskrbeli za dolgoročno vitalnost telesa.

V vsakem primeru pa lahko učinek podeseterimo, če vzporedno s hojo in ustrezno prehrano uporabljamo naravne topilce maščob – kot je recimo naš Bikini Ready paket

← Nazaj na blog