Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

5 načinov za kurjenje maščobe med mirovanjem

Ja, vsem nam je jasno, da se moramo za zdravo in fit telo tudi gibati. Si že uspela v svoj natrpan urnik stlačiti vsaj pol ure za telovadbo? Če si, potem ti čestitamo, saj takšnih ni veliko. Če tega še nisi uspela narediti, potem ne skrbi. Razkrivamo ti 5 načinov za kurjenje več kalorij med mirovanjem!

1. Boljši spanec

Kakovosten spanec ni nujen le za splošno zdravje, pomaga namreč tudi topiti kalorije. Ne samo to! Pomanjkanje spanja celo redi! Testna skupina v neki raziskavi je 5 dni spala samo 5 ur in v tem času so se, v povprečju, zredili za 0,82 kg! Spanje je izjemno pomembno za zdravje in lepoto, pomaga, da se telo regenerira, skozi noč pa telo celo topi kalorije. Zato le pojdi v posteljo prej in poskrbi, da boš spala 8 ur!

2. Uživaj v skodelici čaja

Starodavna pomoč za mnoge težave - čaji, ki imajo lahko mnoge blagodejne učinke. So polni antioksidantov, pospešijo prebavo in metabolizem ter kurjenje maščob. 

3. Pij veliko vode

Si vedela, da so naša telesa sestavljena iz 60% vode? Ta je pomembna prav za vsako celico v telesu. Dobra hidratacija je ključnega pomena in lahko odpravi utrujenost, izboljša kognitivne sposobnosti, poskrbi za lepšo kožo, pomaga pa tudi pri hujšanju. Če piješ veliko vode, boš dlje časa sita, zadostna količina popite vode pa lahko vodi do kurjenja več kalorij. 

4. Oblikuj mišice

Človeško telo lažje kuri maščobe, če ima več mišic, kot pa maščob. Torej, več mišic imaš, več maščob boš pokurila, tudi v mirovanju.

Christopher Wharton, Ph. D. iz univerze Yale pravi, da naj bi 5 kg mišic v mirovanju pokurilo 50 kalorij na dan, 5 kg maščob pa le 20 kalorij.

5. Preizkusi intervalni trening

Intervalni trening sestavljajo visokointenzivne vaje s kratkimi pavzami. Ta trening lahko vključiš v aktivnosti, kot so hoja, plavanje, kolesarjenje, ples, preskakovanje kolebnice in podobno. 

Kar je pri tem treningu najboljše je, da je kratkotrajen, topljenje kalorij pa traja še dolgo po tem, ko z njim zaključimo.

Ko boš enkrat začela z oblikovanjem telesa, bo vse postalo lažje. Če boš sledila našim nasvetom, ne boš rabila preživljati ure in ure v fitnesu, saj boš kalorije uspešno kurila tudi v mirovanju!

← Nazaj na blog