Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

7 razlogov, zakaj je spanec tako pomemben

Dober spanec je izjemno pomemben za tvoje zdravje in vitko postavo! Lahko rečemo, da je enako pomemben kot zdrava prehrana in telovadba. Ampak, kaj se zgodi s telesom, če ne spimo dovolj? Razkrivamo v nadaljevanju ... 

1. Zaradi pomanjkanja spanja se redimo

SI vedal, da so ljudje, ki ne spijo dovolj, bolj nagnjeni k debelosti? Obstajajo raziskave, ki dokazujejo, da premalo spanja vodi v debelost.

2. Dobro naspani ljudje pojedo manj kalorij

Raziskave so pokazale, da imajo ljudje, ki slabo spijo, večjo potrebo po uživanju kalorične hrane. Pomanjkanje spanja uničuje hormonsko ravnovesje in povzroča slab nadzor nad apetitom.

To pomeni, da imamo večjo raven grelina (hormona, ki povečuje apetit) in manjšo raven leptina (hormona, ki zmanjšuje apetit).

Če ne spiš dovolj, boš verjetno pojedla več!

Neka študija je razkrila, da je skupina, ki je spala le nekaj ur, naslednji dan pojedla približno 559 kalorij več kot takrat, ko so spali po 8 ur!

To se zgodi zaradi dveh razlogov. Če smo dalje časa budne, imamo tudi več časa za hrano. Drugi razlog pa je, da nenaspano telo hrepeni po kalorični hrani in takrat ne moramo nadzorovati niti količine zaužite hrane. 

3. Kakovosten spanec izboljša koncentracijo in učinkovitost

Spanec je pomemben za številne možganske funkcije. To vključuje tudi spomin, učinkovitost in zmožnost reševanja nalog.

4. Kakovosten spanec izboljša fizično aktivnost

Raziskava, izvedena na več kot 2.800 ženskaj je pokazala, da je pomanjkanje spanja povezano s počasno hojo, slabšo učinkovitostjo in manjšo željo po telovadbi. 

To je seveda logično! Če ne spimo, smo utrujene in nimamo želje, niti motivacije za fizične aktivnosti. Tudi ko se odpravimo telovaditi, se veliko hitreje utrudimo. Posledično bomo več čassa počivale in telesu ne bomo dale priložnosti, da kuri kalorije!

5. Pomanjkanje spanja ti lahko daje občutek tesnobnosti

Tudi občutek tesnobe je lahko povezan s pomanjkanjem spanja. 

Kar 90% ljudi, ki se spopadajo s tesnobo, se pritožujejo nad pomanjkanjem spanja.

6. Kakovosten spanec izboljša imunost

Ljudje, ki spijo manj kot 7 ur, imajo kar 3x večje možnosti, da se prehladijo od ljudi, ki spijo 8 ali več ur na dan.

Torej, če si prehlajena poskrbi, da boš spala vsaj 8 ur!

7. Spanje vpliva na naša čustva in družbene interakcije

Če ne spiš dovolj, potem druženje s tabo ne bo prijetno. Ljudje, ki ne spijo dovolj, težko preberejo obrazne mimike, kot na primer jezo ali srečo. 

Predstavljaj si, kako bi se tvoja prijateljica razjezila, ko bi ti povedala vesele novice, ti pa ne bi reagirala ... Hmm, bolj se splača več spati, kot pomirjati prijateljico. 

Dober spanec za zdravje in vitko postavo

Na žalost, večina ljudi NE spi dovolj. Neka ameriška študija je razkrila, da 30% odraslih ljudi v večini spi manj kot 6 ur! Testna skupina ljudi, ki je sodelovala pri raziskavi, je 5 dni spala samo 5 ur in v povprečju, so se zredili za 0,82 kg. 

Skupaj z zdravo prehrano in telovadbo, je kakovosten spanec, poleg zdravja, pomemben tudi za vitko postavo. 

Zaželi odvečnim kilogramom lahko noč z Night Burner napitkom

Imamo popolno rešitev! Night Burner napitek ti pomaga zmanjšati občutek večerne lakote, pomaga hitreje in bolje spati in najpomembneje ... čez noč očisti telo in jetra ter pokuri odvečne maščobe!

← Nazaj na blog