Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Adijo pretesne hlače! Za vedno!

Ok, hočeš resnico? Priznamo, da smo si tudi me zaradi groznega občutka napihnjenosti že kdaj odpele gumb na hlačah, kar sredi pisarne ali predavalnice. Napihnjen trebuh, tesne kavbojke in sedenje za mizo 8 ur? Vemo ... groza! 

Pripravljena? Pozor, zdaj!

Zato smo si TummyTox punce domislile zanimiv način, s katerim preženemo napihnjenost v službi ali na faksu - in se spet počutimo odlično. Gre za top zadevico: hitro razgibavanje med službo in med predavanji.

Kako se izvaja? Na vsako polno uro vstanemo od mize in naredimo nekaj vaj. Ok, seveda ne pričakujemo, da bomo zaradi tega postale nove olimpijske prvakinje. Vendar ti lahko nekaj razteznih vaj zelo pomaga, da se počutiš bolj energična, motivirana in seveda brez napihnjenega trebuščka. Kako se ti zdi? Si za? Super, ker smo se ravno danes odločile, da s teboj delimo nekaj top vaj, ki jih lahko izvajaš kar v pisarni ali v predavalnici (seveda med odmori)

Preženi napihnjenost …

… s počepi

Verjetno že vse poznamo zloglasne počepe. Ti so namreč idealna vaja za lepo in napeto ritko. Vendar počepi niso samo to. Verjetno nisi še nikoli pomislila, da ti lahko pomagajo tudi pri napihnjenosti! Torej, vstani od mize, poravnaj stopali v širini bokov in počaaasii počepni, dokler ne začutiš tiste znane bolečine. Naredi 3 sete po 20 ponovitev in kmalu bo napetost v trebuhu popustila, na zadnjici pa se okrepila. Kul »deal«, kajne? Zamenjamo okrogel trebuh za napeto zadnjico.

… s plesom

Poišči na youtube-u svoj najljubši komad in pokaži sodelavkam svoje najboljše gibe. Ples je ena izmed najboljših oblik razgibavanja, saj deluje na celotno telo. Po samo nekaj pesmih bo tvoj srčni utrip pospešen, ti pa boš polna nove energije in dobre volje za nadaljevanje delovnega dne. Pa še trebušček, naš ciljni del telesa, bo postal bolj raven.

… z razteznimi vajami

Ni treba, da si mojstrica joge. Že s samo nekaj preprostimi razteznimi vajami lahko prebudiš svoje telo. Kako? Vstani s stola, raztegni roke nad glavo in se prepogni naprej in nazaj. Kolikor pač gre. Med raztezanjem pa ne pozabi na dihanje.

… s hojo

Če imaš to možnost, je hoja še vedno najpreprostejši način razgibavanja. Vzemi si nekaj minut med delovnim časom in se sprehodi ...vsaj do sosednje pisarne ali avtomata za kavo. In pozabi na dvigalo! Tvoje telo bo hvaležno vsakega koraka posebej.

Poleg vseh teh nasvetov pa ne pozabi na najpomembnejšega. To je hidracija. Pij, pij in še enkrat pij! Najboljši način, da zaužiješ vsak dan dovolj tekočine, je, da s seboj nosiš stekleničko polno vode in piješ čez ves dan (seveda vmes vanjo dolivaš vodo). Z našimi edinstvenimi TummyTox čajčki pa bo tvoj trebušček še prej raven. Adijo, napihnjenost! Ne bom te pogrešala.

← Nazaj na blog