Dostava v 2-3 delovnih dneh.

100% garancija na zadovoljstvo.

Brezplačna dostava za naročila nad 50 €.

Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

Doktor Greger: 21 znanstveno dokazanih strategij za hujšanje

Zdrav življenjski slog izvira iz majhnih sprememb in enako velja za prehrano. Preveri, katere spremembe moraš narediti, da boš svojo prehrano imela pod nadzorom.

Ne glede na to, ali se s prekomerno telesno težo soočamo že vse življenje, ali pa smo se zredili šele v zadnjem času, je vedno dobro vedeti, kako lahko najbolj učinkovito shujšamo in na dolgi rok to zmanjšano težo tudi obdržimo.

Dr. Greger, ameriški zdravnik, avtor in oče Nutritionfacts.org, je vedno imel odgovore, katera prehrana je najbolj zdrava. Leta 2019 je podal svoje znanstveno utemeljeno mnenje o tem, kako jesti, da bi učinkovito shujšali in zmanjšano težo obdržali. Brez diete.

V svoji nedavno izdani knjigi How not to diet je poleg obsežne razlage brezmesne, polnovredne prehrane z nizko vsebnostjo maščob, ki jo že od nekdaj priporoča, podal še 21 namigov, ki bi jih morali poznati vsi, ki si želijo znebiti odvečnih kilogramov.

21 namigov dr. Gregerja za hujšanje, ki bi se jih morala držati

Dr. Greger je vsa spoznanja iz študij o hujšanju strnil v daljši seznam drobnih sprememb, ki jih lahko narediš vsak dan, da boš lažje shujšala.

Vsakič, ko si pripraviš obrok

1. Pij vodo pred vsakim obrokom.
2. Pred vsakim obrokom jej super nizko kalorično hrano, kot je recimo zelena.
3. Vsakemu obroku dodaj 2 čajni žlički kisa.
4. Jej v miru, ne pusti se motiti.
5. Dobro prežveči, jej počasi in vmes naredi manjše odmore, da boš jedla vsaj 20 minut.

Vsak dan

Uporabljaj začimbe:

6. Črna kumina
7. Rjava kumina
8. Česen v prahu
9. Mleti ingver
10. Kvasni kosmiči

11. Pij zeleni čaj.
12. Pij veliko vode.
13. Znebi se moke.
14. Zajtrkuj kot kralj (kraljica :) ), imej normalno kosilo, večerja pa naj bo lahka.
15. Jej s soncem
16. Telovadi pred zajtrkom ali pred kosilom
17. Redno se tehtaj
18. Zavedaj se svojih izboljšav

Vsak večer

19. Nehaj jesti okoli 19. ure
20. Poskrbi za kakovosten nočni počitek
21. Prilagodi položaj svoje postelje

Dieta, ki ni dieta – razlagamo prehrano dr. Gregerja

Na prvi pogled se zdi, da dr. Greger preveč zahteva od ljudi, ki se že tako ali tako spopadajo s svojimi prehranjevalnimi vzorci. Toda v svoji knjigi razlaga, da lahko njegova prehrana deluje bodisi kot smernica bodisi kot celostni prehranski načrt - vse je odvisno od bralca.

Na splošno dr. Greger nikoli ni odobraval katerekoli hrane, ki pride iz škatle - je velik zagovornik polnovredne rastlinske hrane. Knjiga vsebuje številne študije o pozitivnem učinku uživanja boljše hrane - kot so na primer sveža zelenjava, lanena semena, oves, fižol in jagodičevje.

Žal pa je izpustil številne druge študije, ki so se izkazale učinkovite pri hujšanju na drugačen način. Ravno njegovo pristranskost nutricionisti in znanstveniki najbolj kritizirajo.

Toda njegovi nasveti - četudi jih jemljemo z rezervo – so dragoceni in dobri za zdravje. Na kratko, dr. Greger pravi, da bi morali vsi jesti hrano, za katero velja sledeče:

  • je protivnetna,
  • je čista,
  • z visoko vsebnostjo vlaknin,
  • z visoko vsebnostjo vode,
  • z nizko vsebnostjo glikemične obremenitve,
  • z malo dodanimi maščobami,
  • z malo dodanega sladkorja,
  • z manj živili, ki zasvojijo,
  • z nizko kalorično gostoto,
  • z malo mesa,
  • z malo predelanimi žiti,
  • z nizko vsebnostjo soli,
  • se nahaja nizko na tabeli inzulinskega indeksa.

Zaključek

Če pogledamo dieto dr. Gregerja, ki ni dieta, vidimo, da vse to vemo že ves čas. Še vedno gre za enake nasvete, ki smo jih poslušali od babic. Jej zelenjavo, pij vodo, gibaj se, ne jej prepozno in hodi zgodaj v posteljo.

Če iščeš učinkovito rešitev za hujšanje, se osredotoči na to, kar je že od vedno pomembno: jej čim več prave, nepredelane in pisane hrane. Uživaj v svojem telesu in se gibaj vsak dan, kakorkoli želiš. Sprosti se in vsako noč poskrbi za kakovosten spanec.

To je življenjski slog. Vsaka sprememba na bolje šteje! In glede tega se popolnoma strinjamo z dr. Gregerjem!

 

Shape Me Shake

Sirotkin beljakovinski shake, ki pomaga do fit, čvrstega, športnega telesa - z najboljšimi sestavinami in odličnim lešnikovim okusom: kot nagrada po vadbi ali beljakovinski prigrizek vmes.

Shape Me Shake -24%

Redna cena: 24,99 €

Vaša cena: 18,99 €

× Zapri

Nazaj na blog