Dostava v 2-3 delovnih dneh.

100% garancija na zadovoljstvo.

Brezplačna dostava za naročila nad 50 €.

DARILO: Tummy steklenička BREZPLAČNO za vse nakupe nad 30 €!

Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

Kako ostati motivirana za vadbo doma?

Povsod lahko slišiš in bereš to ... 'tako enostavno je telovaditi doma!' Kaj pa, če si takšen tip človeka, ki za motivacijo potrebuje druge ljudi? Fitnesi in telovadnice so polni energije, ljudi in pozitivnega vzdušja. Kako lahko nekaj takega ustvariš doma?

Če vse to velja tudi zate, bodo ti zanimivi nasveti kot nalašč. Na motivacijo moraš preprosto začeti gledati z druge perspektive. Ponavadi se nam zdi, da dejanje sledi motivaciji. Zdaj pa moramo ta koncept obrniti na glavo. Najprej dejanje, motivacija pa bo prišla kasneje. Kako pa to narediš?

Oblikuj pozitivno navado

Vsakdo ima svojo najljubšo dejavnost. Tudi najmanjše navade, kot so jutranje pitje kave, branje časopisa na balkonu ali gledanje televizije. Vse, kar moraš storiti, je, da najdeš svojo najljubšo dejavnost, v njej uživaš, nato pa naj ji sledi vadba. Morda lahko obe aktivnosti počneš celo hkrati! Pomembno je, da obe dejavnosti skupaj postaneta ena, sestavljena navada.

Tako se bo tvoja navada začela z nečim, kar ti je pri srcu, nato pa nadaljevala z drugim delom, ki ti je malo manj pri srcu. Na začetku ne bodi preveč stroga do sebe, šteje prav vsak napredek! Nikakor ne smeš pretiravati. Osnovno pravilo je, da najprej poskrbiš za najljubšo aktivnost, ki se nato prevesi v vadbo. Motivacija bo od tu naprej samo močnejša, dan za dnem!

 

Nekaj idej za najljubšo aktivnost:

1. Poišči svoj najljubši prostor

Ali veliko časa preživiš na dvorišču ali na vrtu? Imaš domačo pisarno, kjer v prostem času igraš računalniške igre? Pojdi v ta prostor in naredi načrt: takoj, ko končam s svojo najljubšo dejavnostjo, nadaljujem z vadbo!

2. Poslušaj najljubšo glasbo

Najbolj primerna izbira je pozitivna in energična glasba, nekaj kar te bo sprostilo in razveselilo. In seveda, ne pozabi na načrt: še tole pesem poslušam do konca, potem pa začnem ...

3. Jej svoje najljubše sadje

Sadje je sladko in okusno - izbira je velika in zagotovo imaš kakšno, ki ti je najljubše (morda jabolka, kivi, banane, grenivka, borovnice ...). Poskrbi za zalogo svojega najljubšega sadja in si pred načrtovano vadbo privošči sadno malico. Tako kot pri prejšnjih dveh nasvetih - ne pozabi na svoj načrt.

4. Pred vadbo uporabi prehransko dopolnilo

Včasih nam motivacijo da samo stvar, v katero smo nekaj vložili. Ko kupiš prehransko dopolnilo, ki nudi dodatno podporo tvoji vadbi, želiš svojo naložbo seveda kar najbolj izkoristiti. Če je to prehransko dopolnilo v obliki kapsule ali praška, ga lahko dodaš ali spremeniš v okusno pijačo. Tako si lahko privoščiš okusen napitek in hkrati izboljšaš rezultate svojega treninga!

Ponovno je načrt tak - takoj, ko spijem svoj napitek, se lotim vadbe in učinki treninga bodo še boljši! Dve muhi na en mah!. To je naš nedvomni zmagovalec!

Preizkusi Fat Burner Intense, napitek z mangovim okusom, ki ti bo pomagal hitreje kuriti maščobe in oblikovati telo. Poleg tega ti bo dal energijo in pospešil metabolizem ter kuril kalorije še ure po vadbi.

Nazaj na blog