Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Poletje je tu! Zakaj sem napihnjena kot balon?

Prav poleti, ko v vročini odvržemo dolge rokave, posežemo po kratkih oblekicah ter pokažemo noge in včasih tudi trebušček, nam biologija ni ravno v pomoč. Noge se nemalokrat napihnejo do nerazpoznavnosti, najljubši sandalčki pa postanejo pretesni. Maščobne blazinice okoli pasu in trebuha, ki so bile prej nekako sprejemljive, se zdaj zdijo bistveno večje. Zakaj nam poletje to dela? In kako se lahko proti temu borimo? Zate smo izbrali štiri preprosta pravila, s katerimi boš lahko svoj trebušček ponosno razkazovala.

Seveda nam lahko napihnjenost povzroča preglavice tudi pozimi. Poleti pa se tej problemi pomožijo. Zakaj? Zaradi vročine se naše žile razširijo, s tem pa se voda nabira v okoliških tkivih. Žile ne ustvarjajo dovolj pritiska, da bi tekočino spravile proti sredini telesa, kjer bi jo naši organi sprejeli in stanje bi se ponovno uravnovesilo.

Pravilo št. 1

Pij, pij in še enkrat pij! Tako spodbujaš delovanje ledvic in izločanje urina. Še posebej poleti se mora tvoj dan začeti in končati s kozarcem vode. Seveda ne velja, če piješ Coca Colo in druge sladkane pijače. Pij veliko vode in zelenega čaja. Obstaja tudi nekaj živil, ki imajo izjemen učinek proti napihnjenosti: janež, regrat, koromač, breza, itd. Nekaj od teh sestavin lahko najdeš v Daily Kick & Sleep Tight Tea, ki učinkovito odpravljata napihnjenost in pomagata do ravnega trebuščka.

Pravilo št. 2

Zmanjšaj vnos soli v svoje telo, sol namreč vzpodbuja zadrževanje vode v telesu. Naša dnevna doza vnosa bi morala znašati približno 3-5g, vendar se velikokrat giblje okoli 11g. Ni težko zaužiti preveč soli, saj se nahaja v skoraj vsakem živilu, tudi v tistih, kjer je nikoli ne bi pričakovali. Živilja, ki vsebujejo veliko soli so oreščki, siri, narezki, razni prigrizki in tako dalje. Zato se jim poleti raje izogibaj.

Pravilo št. 3

Več migaj. Vadba poveča izgubo soli in ostalih tekočin. Če veliko presedimo, se tudi napihnjenost poslabša. Ponoči lahko poskusiš dati blazino pod noge, kar bo še dodatno pomagalo pri pretoku tekočine v telesu.

Pravilo št. 4

Zaužij več sezonskega sadja in zelenjave, ki vsebujejo do 90% vode. To so na primer lubenica, paradižniki, kumare, jagode … Izbiraj živila z malo maščob in z visoko beljakovinsko vrednostjo, kot so ribe.

← Nazaj na blog