Kako uživati med prazniki in hkrati poskrbeti za svojo postavo?

Prazniki so že skoraj tu. Vse praznične večerje, kolači, čokolada in zabave bodo na preizkušnjo postavli tvojo postavo. Vsako leto ista zgodba. V prvih dneh januarja obupano strmimo v ogledalo in se sprašujemo, kdaj in kako se je to zgodilo?

Verjetno se vse strinjamo, da bi bilo zares žalostno, če bi se morale med prazniki vsemu odrekat, se držati diete in samo gledati vse dobrote, ki nas obkrožajo. Kaj pa, čle ti povemo, da ni treba? Da obstaja nekaj preprostih napotkov, s katerimi boš uspela obdržati linijo kljub pregreham? Če te zanima, hitro beri dalje.

 1.       Pazi na porcije

Ko vidiš polno obloženo mizo, si na krožnig naloži vsega po malo. Tako boš preizkusila čisto vse, vendar ne v ogromnih količinah.

2.       Popij ogromno vode

To seveda vedno velja. Med prazniki pa je to še toliko bolj pomembno, saj ta ne skrbi le za hidratacijo, temveč tudi za občutek sitosti.

3.       Ne vzami domov ostankov večerje

Skoraj vsako praznično druženje se zaključi z skladovnico ostankov. Gostitelj te bo prav gotovo skušal prepričati, da vzameš svoj del domov. Reci ne!

4.       Pred večjimi obroki nekaj malega pojej

Preden greš na večerjo k staršem ali prijateljem, doma pojej jabolko ali kakšno drugo sadje. Tako boš večerjo začela z nečim v želodcu, kar pomeni, da boš prej sita.

5.       Okusne zelenjavne juhice

Si prejšnji večer pojedla obilno večerjo? Ali si imela danes kraljevsko kosilo? Morda oboje? Torej je čas za večerno zelenjavno juhco. Vlaknine iz zelenjave te bodo nasitile, hkrati pa bodo pospešile tvojo morda upočasnjeno prebavo, saj delujejo kot probiotiki in pospešujejo razrast koristne črevesne mikrobiote.

6.       Ne pretiravaj z alkoholom

Alkohol že sam po sebi redi. Vendar ne samo to, če spijemo kakšen kozarček preveč, obstaja veliko večja verjetnost, da se bo na našem krožniku znašla prava gora hrane. Ki jo bomo seveda z veseljem pojedli.

7.       Ne puščaj sladkarij na vidnih mestih

Je babica spekla tvoj najljubši kolač in ti seveda dala cel pladenj za domov? Odreži si en košček in preostanek spravi v hladilnik. Če ga ne boš neprestano gledala, se mu boš lažje uprla.

8.       Pojdi ven iz hiše!

Kosilo, potem pa hitro po dekico. Super se sliši, ampak raje ne naredi tega. Pojdi ven, na sprehod do prijateljice. Mogoče drsat ali kaj podobno zabavnega.

9.       Zelenjava za napade lakote

Spopadi se z napadi lakote na zdrav način. Naj ne bodo tvoji prigrizki ostanki večerje ali babičino pecivo. Nareži si svojo najljubšo zelenjavo in jo mej ves čas pripravljeno v hladilniku.

10.   Ne pretiravaj z odrekanji in kontrolo

Prazniki so, čas zabave in druženja z družino in prijatelji. Vse, kar želimo doseči je, da se ne zredimo za 5kg v enem tednu, ampak da ohranimo enako težo, kot smo jo imeli dva tedna nazaj. To je več kot dovolj.

Da pa boš še lažje ohranjala želeno težo, si privošči zgodnje novoletno darilo: Skinny Me Tea z praznično ceno!

Na nakup >>

Pomaga pri hujšanju, saj pospeši proces kurjenja maščobnih oblog na način, da spodbudi metabolizem k učinkovitejšemu delovanju. Preprosto povedano to pomeni, da daš metabolizem v “višje obrate”. Izbrana mešanica zelišč in plodov s svojimi učinkovinami prepreči, da bi se proizvajala dodatna odvečna maščoba

Izbrani izdelki za vas

-67%
Akcijska cena 19,99 € Redna cena 59,97 €
Ogled izdelka
-74%
Akcijska cena 24,99 € Redna cena 94,95 €
Ogled izdelka