Pokliči nas: 080 99 82

Blog

7 zlatih pravil za fit življenje (po končanem izzivu)

Se ti zdi, da se vrtiš v začaranem krogu diet? Uspešno shujšaš, a se kaj kmalu zgodi, da se kilogrami pritihotapijo nazaj?

Resnica je, da čisto vsak lahko shujša, če se tako odloči. Veliko težje pa je novo težo tudi obdržati!

Dokler sledimo programu, gre vse kot po maslu. Težave se pojavijo, ko pridemo do zaključka. Naenkrat se počutimo sami in ne vemo, kako naprej. In kaj se največkrat zgodi?

Dan za dnem motivacija upada, izpuščamo čedalje več treningov, stare prehranske navade kmalu znova prevladajo nad novimi.

Ni nujno, da je tako!

Tudi sama si več kot zmožna vztrajati, za to ne potrebuješ varuške. Kar pa nujno potrebuješ je plan, kako boš samostojno nadaljevala z novim, fit načinom življenja.

7 ZLATIH PRAVIL FIT ŽIVLJENJA

  1. Še naprej sledi fiksnemu urniku, tako za prehrano kot za treninge. Z rutino boš lažje utrdila nove, bolj zdrave navade. Saj veš - naše življenje je v resnici skupek naših vsakodnevnih navad.
  2. Razbij monotonijo. Poskrbi za popestritev prehrane - na spletu lahko najdeš ogromno zdravih receptov. Zdaj, ko poznaš osnovne zakonitosti zdravega načina prehranjevanja, boš znala pravilno izbirati med živili ali prilagoditi recepte tako, da bodo ustrezni (npr.: uporabila boš manj maščobe, bolj pusto meso, več zelenjave, polnovredna živila…).
  3. Piši dnevnik prehrane. Sodeč po mnogih raziskavah boš redkeje podlegla skušnjavam, če boš imela v mislih dejstvo, da moraš tisti kos torte ali piškot zabeležiti v svoj dnevnik. Pisanje dnevnika prehrane ti bo tudi pomagalo ozavestiti svoje kritične točke, tako jih boš lahko odpravili. Gre za metodo, ki jo pri svojih varovancih uporabljajo tudi nutricisti - ker deluje!
  4. Omisli si aplikacijo za beleženje korakov in treningov. Beleženje treningov bo v tebi zbudilo željo, da jih opraviš čim več. Beleženje korakov pa te bo spodbudilo, da avto parkiraš malenkost dlje, opraviš sprehod več ali namesto dvigala izbereš stopnice - čisto vsak korak šteje.
  5. Postopoma večaj intenzivnost treningov ali spreminjaj vaje, da ne dosežeš vrha (enako, kot smo počeli skupaj tekom izziva). Vrh ali plato dosežemo takrat, ko se naše telo prilagodi treningu in ne napredujemo več. Takrat se tudi hujšanje velikokrat ustavi in marsikdo se ob priložnosti vrne na star življenjski slog, misleč da ni zmožen boljših rezultatov. Ko začutiš, da se je napor pri vadbi precej zmanjšal, je čas za spremembo ali povečanje težavnosti treninga.
  6. Vsaj enkrat mesečno se tehtaj ali kako drugače meri. Čeprav tehtnica ni najboljši pokazatelj telesne forme, nam bo redno tehtanje omogočilo sledenje napredku in nas pravočasno opozorilo na morebitno porast teže. Raziskave kažejo, da so osebe, ki se redno merijo, dolgoročno bolj uspešne pri ohranjanju zdrave telesne teže.
  7. Postavljaj si vedno nove cilje, imej v mislih svoj “zakaj” in spreminjaj negativne miselne vzorce s pomočjo pozitivnih afirmacij. Naša dejanja imajo vedno izvor v mislih - pa če so slednje zavedne ali nezavedne.
← Nazaj na blog