Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Preprosta vadba, ki te bo pripeljala do seksi postave

Fitnes je predaleč, tek je dolgočasen, športnih pripomočkov nimaš. Kolebnica je najlažja rešitev, s katero lahko vadiš kar pred hišo ali v bližnjem parku. Vse, kar potrebuješ je kolebnicaSkakanje pa imaš v mezincu že iz otroških dni, ko si s prijatelji skakala gumitvist.

 

Kolebnica je super! Z njo boš intenzivno vadila z lastno težo in boš že po nekaj skokih zadihana, saj je to odlična aerobna vadba. Dvigne nam srčni utrip in ima velik vpliv na metabolizemCelotno telo se zbudi in vse telesne mišice sodelujejo pri vadbi. Poveča se nam koordinacija, hitrost, moč in vzdržljivost.

Lahki poskoki, velike mišice

S skakanjem kolebnice krepimo predvsem zadnjične mišice ter sprednje in zadnje stegenske mišice. Spodnje hrbtne in trebušne mišice skrbijo za ravnotežje.

Prični s počasnimi in lahkimi skoki. Pozorna bodi, da skačeš na prstih in nikakor ne s stopali. Prični s ciklom skokov, npr. 30 skokov in pol minue počivanja. Ali 1 minuta skakanja in 20 sekund počivanja. Takšen cikel lahko ponavljamo do pol ure. S časom ta cikel seveda lahko podaljšamo, tako število poskokov kakor tudi čas same vadbe.

Povečano kurjenje maščobe

Za vse vrste vadb potrebujemo veliko energije, ki jo pridobivamo iz hrane. Brez karnitina večine maščobe, ki jo poješ, ne bi mogla uporabiti za energijo. Več kot je karnitina, večja je poraba maščobe in manjše je njeno skladiščenje.

L-karnitin te bo HITRO pripeljal do seksi postave

Ko si telesno aktivna, telo porablja več energije. Ker L-karnitin poveča izrabo maščob za energijo, telo pusti pri miru lastne telesne beljakovine in glikogenske rezerve (rezerva sladkorja v jetrih in mišicah, mišljena za nujne primere). To pomeni, da med vadbo ne boš izgubljala lastnih beljakovin (mišic), ampak maščobne zaloge. L-karnitin je tudi učinkovita pomoč pri povečevanju obremenitve mišic. To preprosto pomeni, da lahko intenzivneje vadimo, ne da bi čutili utrujenost.

← Nazaj na blog