Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Se kljub telovadbi ne moreš znebiti trmastih kilogramov? Preberi zakaj!

Redno migaš, vendar še vedno ne moreš izgubiti tistih najbolj trmastih kilogramčkov? Poskusimo najti rešitev zate.

Od teka do fitnesa, odvečni kilogrami so še vedno tu. Se pogosto sprašuješ zakaj? Mogoče ti lahko ponudimo odgovor – najverjetneje je povezan s prehrano.

1. Treniraš s praznim trebuhom? Ne počni tega! Ko telo nima na voljo ogljikovih hidratov, mora začeti črpati energijo samo iz sebe in zato začne spreminjati mišično maso v sladkorje. Če ne moreš jesti pred vadbo, poskusi s tekočimo, na primer s smoothijem.

2. Živalske beljakovine so nepogrešljive za ljudi, ki so fizično aktivni. Ni res! Pomisli na vrhunske atletinje, ki so veganke. To pomeni, da so lahko živaljske beljakovine odlično nadomestljive s tistimi rastlinskega izvora. Pomembno je le, da ti ne zmanjka železa in da ne pozabiš, da je njegova absorpcija tesno povezana z vitaminom C.

3. Poješ veliko energijskih ploščic po treningu? Prenehaj. To pomeni, da kmalu po treningu poješ vrečo kalorij, tako da je bil trening v bistvu zaman. Raje si pripavi zdrav obrok in se odpovej ploščicam.

4. Ne misliti, da so energijske pijače vedno odlična izbira. Marsikatera izmed njih namreč vsebuje ogromno sladkorja, barvila in raznoraznih dodatkov. Če je tvoj trening trajal približno eno uro, je dovolj, če piješ samo vodo. Za daljše treninge pa pobrskaj po internetu za kakšen recept za energijsko pijačo, ki jo lahko pripraviš sama doma.

5. Nikoli ne pozabi na kalcij. Kalcij ima pomembno vlogo pri stabilizaciji celičnih membran, regulaciji celične rasti, posredovanju signalov med celicami, prenosu dražljajev med živčnimi celicami, delovanju mišic in pri strjevanju krvi.

6. Maščobe niso samo sovražniki vitke postave. V veliko raziskavah je dokazano, da so maščobe nujne v naši prehrani, ker pomembno vplivajo na hormone, ki uravnavajo ogromno funkcij v organizmu. Če pridno telovadiš, je dobro, da ne padeš pod 50-80 g maščob na dan.

← Nazaj na blog