Pokliči nas: 080 99 82

Blog

SEDEM TRIKOV, S KATERIMI BOŠ FIT DO POLETJA

Poletje je pred vrati in s tem obdobje oblekic ter kopalk! Kako se čim hitreje znebiti odvečnih kilogramčkov, ki so se nabrali čez zimo? Zate smo izbrali sedem najbolj učinkovitih trikov, ki bodo hitro stopili maščobne oblogice

1. Voda

Ne pozabi piti vode! Kamorkoli greš imej s seboj stekleničko z vodo. Priporočena dneva količina je 2,5l (od tega je približno pol litra zaužijemo s hrano). Voda ti bo pomagala odplakniti vse toksine iz telesa in ti pomagala obdržati ustrezno telesno temperaturo.

2. Ogljikovi hidrati

Ogljikovi hidrati telesu zagotavljajo energijo, da lahko opravi vse dnevne aktivnosti in biološke funkcije. Glede na njihovo kemično strukturo se delijo na enostavne in sestavljene ogljikove hidrate. Za topljenje maščob moramo izbrati sestavljene ogljikove hidrate, ker pomagajo uravnavati nivo glukoze, holesterola in trigliceridov v krvi. Poleg tega pomagajo pri izgubi kilogramov, ker dajejo občutek sitosti. Priporočeni ogljikovi hidrati so sadje, testenine, riž in polnozrnat kruh.

3. Uteži

Urejen in hiter metabolizem pomeni, da lahko telo pokuri več kalorij in s tem izgubi več kilogramov. Najboljši način za pospešiti presnovo je dober trening. Če vanj vključiš še uteži (seveda ne govorimo o desetih kilogramih v vsaki roki, temveč o malih ročkah s kilo ali dvema) bo vadba bolj učinkovita in zato bo presnova hitrejša še par ur po treningu.

4. Beljakovine

Če želimo obdržati nekaj mišične mase in hkrati shujšati, so beljakovine ključnega pomena. V našem telesu se razgradijo v aminokisline, ki jih telo uporabi za popravilo in rast novih celic. Prebavljamo jih dolgo, zato občutek sitosti traja dlje. Najdemo jih v jajcih, ribah, mlečnih izdelkih, ...

5. Maščobe

Če ti povemo, da moraš jesti maščobe za izgubo maščob, ne boš verjela. Vendar je res. Seveda kar pozabi na ocvrt krompirček in pico. Govorimo o dobrih maščobah, ki jih najdemo na primer v lososu, avokadu, oreščkih in tako dalje. Ta hrana je polna hranilnih snovi, zato ti daje dolgo občutek sitosti in umiri občutek lakote.

6. Kardio

Vse vemo, da moramo za izgubo kilogramov tudi malo pomigati. Ljudje z normalnim ali počasnim metabolizmom potrebujejo 40-60 minut kardio treninga petkrat na teden. Ne skrbi, ni ti treba vsak dan preteči 10km. Pol ure hitre hoje bo za začetek super za tvoje telo. Druga možnost je HIIT (high-intensity interval training), intenzivni intervalni trening, pri katerem kombiniraš intervale visoko intenzivne vadbe z intervali premora. Pri takem načinu vadbe maščobe kar kopnijo.

7. Detox

Super živila za detox tvojega telesa so: kumare, korenček, špinača, solata, ... Če pa si želiš res temeljito prečistiti tvoje telo moraš k prehrani dodati še detox čaje ter prehranska dopolnila. 100% naravni TummyTox detox program je lahko tvoj super pomagač pri razstrupljanju telesa. Poleg tega ti bo izboljšal prebavo, povrnil ti bo energijo in sijočo kožo in seveda zravnal trebušček!

 

← Nazaj na blog