Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Si si privoščila male in velike pregrehe za velikonočni vikend? Nič hudega!

Ključna stvar po velikonočnem vikendu je: prečisti svoje telo! Ne govorimo o drastičnih ukrepih, doseči želimo le to, da se napihnjenos tin utrujenost, ki sta posledica prazničnih pojedin, vsaj malo zmanjšata že v prvih dveh dnevih.

Najbolj pomembna stvar je, da ješ samo lahko hrano in piješ veliko vode. Voda bo namreč iz tvojega telesa doplaknila vse toksine. Zelo priporočljivi so tudi zeliščni čaji in pa seveda zeleni čaji, ki ti pomagajo kuriti pravkar pridobljene maščobice. 

Kaj jesti?

Priporočeno sadje je: jabolka, hruške, pomaranče in kivi, ki ti pomagajo pri čiščenju črevesja in izboljšujejo imunski sistem. Pri zelenjavi izberi špinačo, radič, bučke in buče. Solatni krožniki so seveda nepogrešljivi: mix, poln vitaminov, kalija, fosforja in kalcija z malo kalorijami. Super je, če dodaš v solatko še malo korenčka ali koromača, ki sta super za tvojo prebavo. Začini jo z olivnim oljem, antioksidantom, ki ti bo pomagal izločiti škodljive snovi iz telesa ter limoninim sokom, ki bo prečistil kri. Iz prehrane pa seveda ne smeš izločiti stročnic: fižol, grah, leča in čičerika vsebujejo veliko železa in vlaknin.

Kratka dieta

V takih primerih, ko se v par dnevih res prenajemo vsega, je koristno narediti kratko, a učinkovito dieto in čiščenje telesa. Take diete so izjemno nizkokalorične in jih nikakor ne smemo upoštevati dlje od 48 ur, torej samo toliko, da si naše telo opomore od prazničnih pojedin. Prvi dan v telo vnesemo 1000 kalorij: za zajtrk spijemo kozarec vode in skodelico zelenega čaja ter pojemo 4 prepečence. Za malico pojemo en jogurt ali pa sezonsko sadje, za kosilo pa mešano solato s kosom polnozrnatega kruha. Za popoldnasko malico ponovno pojemo en jogurt ali sadje, za večerjo pa zelenjavno mineštrico.

Naslednji dan v telo vnesemo 200 kalorij več: zajtrk in malice so enake kot pri prvem dnevu. Za kosilo si ponovno naredimo mešano solato, zravn pa dva kosa kruha s pršutom. Za večerjo pa si lahko privoščimo lahko rižoto z zelenjavo po želji. In seveda, kot smo že povedali, pravilo številka ena: voda, voda in še enkrat voda ter zeliščni in zeleni čaji. Super izbira sta naša Daily Kick & Sleep Tight Tea.

← Nazaj na blog