Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Si vedela, da lahko kuriš maščobice med gledanjem televizije?

Vse že vemo, da se je treba za sexy izgled na plaži malo potruditi. Ampak kaj, ko med službo in kofetkanji s prijateljicami vedno primanjkuje časa. Kako se torej lotiti vadbe v tako natrpanem urniku?

Vsi smo samo ljudje. Kar pomeni, da smo velikokrat preveč leni, da bi se spavili v fitnes. Ali pa teč mogoče. Po dolgem delovnem dnevu nas velikokrat bolj premami kavč in televizija. Kaj pa, če ti povemo, da je mogoče to združiti? Izkoristi situacijo v svojo korist in verjemi, da se boš kmalu počutila polna energije in pripravljena na svoje najljubše kopalke!

Strokovnjaki pravijo, da je lahko vadba del našega vsakdana na izjemno preprost način. Preberi kako:

1. Za tiste najbolj lene – vadba pred televizijo

Izkoristi zoprne reklame med filmom za nekaj dobrega! Delaj na trebušnih mišicah med prvimi reklamami, poskrbi za roke med drugimi, med tretjimi za zadnjico in tako dalje do konca filma. Na ta način boš poskrbela za celo telo in se znebila občutka krivde.

2. Čudežna stopnišča

Izogibaj se tekočih stopnic in dvigal, ne potrebuješ jih. Pojdi peš pos topnicah in tvoja zadnjica bo do poletja izgledala super! Med službo si vzami vsake pol urce par minut pavze in pojdi do najbližjega stopnišča, potem pa trikrat gor in dol – če si seveda v stolpnici s 15. nadstropji, bo dovolj enkrat J Za motivacijo naj še povemo: na 10 korakov pokuriš 1 kalorijo. Ni tako slabo, ne?

3. S hojo proti celulitu

Ja, prav si slišala. Hoja je tista, s katero se boš najlažje in najbolj učinkovito borila proti celulitu. Če primerjamo, s tekom ne boš nič hitreje shujšala kot s hitro hojo. In ne samo to, hoja bo, v nasprotju s tekom, bolj učinkovala proti celulitu. Si želiš obiskati prijateljico na drugem koncu mesta? Slušalke v ušesa in pot pod noge!

4. Nevidne vaje

Res ne najdeš niti minutke časa? Ni problema – tu so tako imenovane »to-go« vaje. To so diskretne vaje, ki jih lahko izvajamo dobesedno kjerkoli. V dvigalu ali v vrsti na primer dviguj pete, ali pa pritiskaj noge močno ob tla, ko si na sestanku.

5. Bodi kreativna!

Pomembno je, da se vsak dan gibaš. Dovolj je 30 minut trikrat tedensko. Lahko pa se odločiš za zgoraj opisan način 'vadbe'. Kakršnakoli že je tvoja odločitev – domišlija ne pozna meja! In ne pozabi, prava skrivnost je, da v vsemu kar počneš, uživaš. Samo tako boš zares zadovoljna, polna energije in veselja. Ter seveda pripravljena na poletje.

Vidiš, ni tako težko. Še lažje pa je s TummyTox programom, ki ti bo pomagal do ravnega trebuščka in vitke postave v samo 20 dneh!

← Nazaj na blog