Dostava v 2-3 delovnih dneh.

100% garancija na zadovoljstvo.

Brezplačna dostava za naročila nad 50 €.

Pomoč: 0590 82 770

Blog

Tako izgleda 1200 kcal - poenostavi svojo prehrano in brez napora shujšaj

Obstaja pravilen in napačen način hujšanja. Preveri, kakšna naj bo tvoja prehrana čez cel dan, če želiš, da bodo rezultati kmalu vidni.

Dejstvo: Če želiš shujšati, moraš ustvariti kalorični primanjkljaj. Kako velik pa naj ta bo?

Najbolje je izračunati svoje osebne potrebe, toda večina žensk v povprečju porabi 1200-1500 kcal v mirovanju. Za ohranitev trenutne telesne teže, vsaka aktivnost zahteva več kalorij - zato je povprečna kalorična potreba za ženske ocenjena na približno 1800-2000 kcal na dan.

Če želiš shujšati, nutricionisti priporočajo, da od svoje kalorične porabe odšteješ 300-500 kcal. Temu rečemo kalorični primanjkljaj.

Če pa iščeš hitro rešitev, se priporoča dnevni vnos 1200 kcal. Nekateri strokovnjaki pravijo, da zmanjšanje dnevnega vnosa mogoče ne bo zadostilo vsem potrebam po hranilih, upočasnilo bo metabolizem in povečalo hrepenenje po hrani.

Želiš shujšati hitro? Dnevno zaužij 1200 kcal

Uživanje 1200 kcal na dan teoretično pomeni upoštevanje nizkokalorične diete. Če pa to počneš premišljeno, lahko takšen vnos še vedno izpolni vse tvoje prehranske potrebe.

Ko govorimo o nizkokalorični dieti, kot je na primer dieta z vnosom 1200 kcal, je treba upoštevati nekaj pravil, če želiš, da bo ta hkrati tudi zdrava.

  1. Pojej več beljakovin in vlaknin in zmanjšaj vnos maščob - maščobe imajo največ kalorij na gram, in prav zato bi jih morala poskusiti omejiti, vendar ne povsem izključiti iz svoje prehrane. Posebej ženske potrebujejo v svoji prehrani določene količine maščob - tako nasičene kot nenasičene.
  2. Ne pozabi na zelenjavo brez škroba in sadje z malo sladkorja - obe vrsti živil vsebujeta malo kalorij, a veliko vlaknin in dragocenih hranilnih snovi - idealna kombinacija, če želiš preprečiti željo po prigrizkih.
  3. Pij veliko vode - vsaj 2-3 litre na dan - ne samo da te bo voda do neke mere nasitila, izboljšala bo tudi prebavo in odplaknila toksine, ki obremenjujejo tvoje telo.

Kako izgleda dieta s 1200 kcal – primer dnevnih obrokov

 

Zajtrk

POŠIRANA JAJCA S KUHANIMI ŠPARGLJI IN NARIBANIM PARMEZANOM

Hranilne vrednosti:

  • Kalorije 184,1 kcal / 9 % DV*
  • Maščobe 11,3 g / 16 % DV*
  • Ogljikovi hidrati 3,2 g
  • Vlaknine 1,8 g
  • Beljakovine 15,8 g / 32 % DV*

*DV - dnevni vnos je zasnovan na dieti z 2000 kcal

Preveri vse hranilne vrednosti tukaj »


Alternativa špargljem: špinača, paprika, paradižnik, kumare…

Alternativa jajcem: konzerva tune v lastnem soku, polovica manjših piščančjih prsi, 200 g tofuja

 

Dopoldanska malica

BRAZILSKI OREŠČEK IN PEST MANDLJEV

Hranilne vrednosti:

  • Kalorije 296,3 kcal / 15 % DV*
  • Maščobe 22,3 g / 32 % DV*
  • Ogljikovi hidrati 11 g
  • Vlaknine 5 g
  • Beljakovine 12,5 g / 25 % DV*

*DV - dnevni vnos je zasnovan na dieti z 2000 kcal

Preveri vse hranilne vrednosti tukaj »


Alternativa: Mandlje in brazilske oreščke je težko nadomestiti. Mandlji imajo najnižjo kalorično vrednost, brazilski oreščki pa so edini, ki vsebujejo dnevno potrebo selena v enem oreščku. Če pa jih želiš nadomestiti, prepolovi porcijo in uživaj v poljubnih oreščkih. Če niso praženi, so vsi zelo zdravi.

 

Kosilo

3-BARVNA SOLATA S PIŠČANCEM, OLIVNIM OLJEM IN JABOLČNIM KISOM

Hranilne vrednosti:

  • Kalorije 365,7 kcal / 18 % DV*
  • Maščobe 19 g / 27 % DV*
  • Ogljikovi hidrati 9,5 g
  • Vlaknine 3,9 g
  • Beljakovine 35,3 g / 71 % DV*

*DV - dnevni vnos je zasnovan na dieti z 2000 kcal

Preveri vse hranilne vrednosti tukaj »


Prigrizek pred vadbo ali popoldanska malica

SHAPE ME SHAKE

Hranilne vrednosti:

  • Kalorije 105 kcal / 5 % DV*
  • Maščobe - g
  • Ogljikovi hidrati 4,4 g
  • Vlaknine 4,9 g
  • Beljakovine 16 g / 32 % DV*

*DV - dnevni vnos je zasnovan na dieti z 2000 kcal

Preveri vse hranilne vrednosti tukaj »


Shape Me Shake

Sirotkin beljakovinski shake, ki pomaga do fit, čvrstega, športnega telesa - z najboljšimi sestavinami in odličnim lešnikovim okusom: kot nagrada po vadbi ali beljakovinski prigrizek vmes.

Shape Me Shake -24%

Redna cena: 24,99 €

Vaša cena: 18,99 €

× Zapri

 

Večerja

LAHKA ZELENJAVNA JUHA S CVETAČO, ZELENO, KORENJEM, KROMPIRJEM in GRAHOM

Hranilne vrednosti:

  • Kalorije 216,4 kcal / 11 % DV*
  • Maščobe 5,7 g / 8 % DV*
  • Ogljikovi hidrati 28,6 g
  • Vlaknine 10,2 g
  • Beljakovine 6,3 g / 13 % DV*

*DV - dnevni vnos je zasnovan na dieti z 2000 kcal

Preveri vse hranilne vrednosti tukaj »


Alternativa: Sestavine lahko nadomestiš s katero koli zelenjavo, ki ti je všeč. Samo ne uporabi več kot 1 majhnega krompirja in 2 majhnih korenčkov.

Skupna hranilna vrednost

Še zadnji nasvet… Ko uživaš nizkokalorično hrano, v prehrano vključi tudi multivitamine.

Med hujšanjem moraš poskrbeti, da ti ne primanjkuje hranilnih snovi, zato priporočamo uživanje multivitaminov, ki bodo poskrbeli, da bo tvoje telo dobilo vse, kar potrebuje.

Poskusi Multivitaminske bonbone - so odličnega okusa in vsebujejo ravno toliko multivitaminov kot običajne kapsule.

Nazaj na blog