Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Trije preprosti triki za zapeljiv trebušček

Si se končno odločila, da boš začela migati? Ni važno ali želiš shujšati ali le nekoliko izklesati telo. Zate smo pripravili nekaj nasvetov, ki bodo povečali učinek vadbe in te še pred koncem poletja spravili v več kot odlično formo.

Intervalni trening

Vsaka fizična aktivnost je boljša kot nobena aktivnost. Vendar so nekatere oblike veliko bolj efektivne glede topljenja maščob. Študije so dokazale, da je anaerobna vadba najbolj učinkovita pri topljenju maščob, še posebej če jo izvajaš v intervalih. Intervalni trening traja od 10 do 20 minut in je veliko bolj učinkovit kot tek ali kolesarjeneje: spodbuja izgorevanje maščob, poveča mišično maso in je hkrati super kardio trening. Zaradi ''afterburn'' efekta kurimo kalorije še ure po končani vadbi in zaradi visoke intenzivnosti treninga pokurimo več kalorij v krajšem času.

Beljakovine so pomembne

Mišice so tvoj največji zaveznik pri hujšanju. Več mišic boš imela, več kalorij boš pokurila tudi med počitkom. Kar dejansko pomeni, da boš lahko več pojedla ne da bi se zredila. Ampak zakaj prav beljakovine? Po vadbi tvoje telo potrebuje beljakovine za regeneracijo in če jih ne bo dobil iz hrano jih bo črpal iz mišic. Torej jej hrano polno beljakovin kmalu po treningu.

Želiš uporabiti maščobe za energijo?

Si že slišala za thermoburnerje? To so snovi, ki ti bodo pomagale stopiti več maščob, še posebej med vadbo. Najbolj močen topilec maščob je L-karnitin.

Najbolj čist L-karnitin na svetu pa lahko najdemo v napitku Fat Burner Drink. Vsebuje tudi druge sestavine, ki pripomorejo k hitrejšemu topljenju maščob: guarana poviša nivo energije in zmanjšuje občutek lakote, zeleni čaj preprečuje kopičenje sladkorjev ter maščob in mate čaj izboljšuje počutje, ureja prebavo in poveča porabo maščob. Preizkusi ga zdaj in izkoristi super akcijo - dva za ceno enega! Za samo 15.90€ boš tako lahko v napitku z okusom ananasa uživala in topila maščobice kar 30 dni!

← Nazaj na blog