Dostava v 2-3 delovnih dneh.

100% garancija na zadovoljstvo.

Brezplačna dostava za naročila nad 50 €.

DARILO: Tummy steklenička BREZPLAČNO za vse nakupe nad 30 €!

Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

Triki in tehnike za izboljšanje tvojega spanca

Kolikokrat si pomislila - ‘potrebujem samo en teden, da se lahko dobro naspim...’

Zdaj je odlična priložnost, da to tudi storiš!

Naša življenja so se v zadnjih tednih močno spremenila. Večina od nas dela od doma, zato je zdaj idealen čas, da poskrbiš za zadostno količino spanca! Zdaj, ko nisi zunaj pozno v noč in ti ni treba vstajati super zgodaj zjutraj, da bi šla v službo ali na predavanje... zdaj je tvoja priložnost, da ta čas izkoristiš za izboljšanje svojega spanca!

Slab spanec ne vpliva samo na naše zdravje, ampak, kot verjetno že veš, se nam zaradi slabega spanca nabirajo tudi kilogrami. Izkoristi to situacijo in si končno privošči dovolj spanja. To ti bo izboljšalo zdravje in okrepilo imunski sistem, hkrati pa boš s tem preprečila nabiranje odvečnih kilogramov!

Vemo, da se morda sliši preprosteje, kot je v resnici. Čeprav smo doma, smo zdaj še bolj pod stresom glede vsega, kar se dogaja, in morda nam tudi to preprečuje dober spanec.

Zato smo ti pripravile nekaj nasvetov, s katerimi se boš lahko sprostila in dobro naspala.

1. Ne smeš jesti pozno ponoči

Da, to je lahko težavno, saj smo zdaj, ko smo doma, bolj nagnjeni k večernim prigrizkom. Zvečer je najbolje, ko se sprostimo ob filmu ali seriji in pojemo tono sladkarij ali čipsa. Ampak ne! - to je najslabše, kar lahko narediš sebi in svojemu telesu! Ne samo, da boš kakšen kilogram pridobila, imela boš tudi težave s spanjem. Če pozno ješ, telo še nekaj časa po tem prebavlja hrano in zagotovo te bo to še nekaj časa ohranjalo budno.

2. Poskusi narediti nekaj vaj par ur pred spanjem

Ker smo večinoma doma, nam pogosto ostaja energija, saj je nimamo kam porabiti. Zato je izrednega pomena, da ostaneš aktivna. Če lahko narediš nekaj vaj v bližini hiše - super! Če ne, na YouTube poišči video z vadbo in vsaj 1 uro telovadi.

Prav tako lahko vadba izboljša kakovost spanja, saj poveča nastajanje hormona serotonina in zmanjšuje raven hormona kortizola - stresnega hormona.

3. Izogibaj se kavi in drugim kofeinskim napitkom pozno zvečer

Priporočamo, da zvečer popiješ kakšen čaj za sprostitev. Naš Sleep Tight čaj je odličen, če se želiš umiriti, pomagal ti bo lažje zaspati, poskrbel pa bo tudi za regeneracijo telesa čez noč.

Čajni duo

Čajni duo, ki spodbudi prebavo, pomaga topiti maščobo in čistiti telo podnevi in ​​ponoči. + Motivacijski dnevnik BREZPLAČNO

Čajni duo -48%

Redna cena: 24,99 €

Vaša cena: 12,99 €

× Zapri

4. Pazi na sobno temperaturo

Pazi, da v sobi nimaš pretoplo, saj boš težje zaspala - optimalna temperatura je med 15 in 23°C.

5. Pred spanjem naredi par položajev joge

Ko smo pod stresom (in zdaj smo verjetno bolj kot prej), imamo težave s spanjem in težje zaspimo.

Joga in meditacija lahko pomagata sprostiti um in telo. Pravzaprav so celo dokazali, da izboljšujeta spanec.

6. Predvajaj sproščujočo glasbo

Sproščujoča glasba lahko močno izboljša kakovost spanja. Na YouTube lahko najdeš veliko sproščujočih videoposnetkov. Enega si izberi in se pokusi sprostiti.

7. Namesto televizije in telefona vzemi v roke dobro knjigo

Pred spanjem se izogibaj gledanju televizije in poskusi dati telefon za 1 dan stran od sebe! Kolikokrat si zaspala ob branju knjige? Branje je odlična dejavnost za pomirjanje pred spanjem. Zato vzemi v roke knjigo in se prepusti svetu sanj! Lahko noč. ;)

Nazaj na blog