Pokliči nas: 080 99 82

Blog

Vaje za elegantne roke in čvrst trebuh

Tvoje mišice so zdaj že v polnem zagonu za nadaljne treninge. Miganje nadaljujemo z vadbo za elegantne roke, čvrst trebuh in s kardio vajami.

1. SKLOP: vaje za roke

1. vaja: pripravi si poličko (pručka, stopnica, nižji stol) in se nanjo opri z rokama, pri čemer bodi proti njej obrnjena s hrbtom. Z rokama se spuščaj proti tlom in nazaj v začetni položaj. Zadnjica je vedno v zraku.

2. vaja: naslednjo vajo začni v položaju moške sklece. Odloži levo podlaket na podlago, nato pa še desno, tako da si v položaju za desko (angleško plank). Nato spet zravnaj levo in za tem še desno roko, da se vrneš v začetni položaj.

  

Požirek vode, minuta pavze in že si pripravljena na naslednji sklop z kardio vajami.

2. SKLOP: kardio vaje

1. vaja: stoj vzravnano, z rokami stegnjenimi ob telesu. Nato sočasno s poskokom dvigni roke visoko v zrak in razširi noge. S poskokom se spet vrni v začetni položaj.

2. vaja: postavi noge v širino bokov. S prsti desne roke se dotakni leve noge, nato pa se zasukaj in se s prsti leve roke dotakni desne noge. Vajo nadaljuj z visokim poskokom. Ob tem močno iztegni roke in noge.

  

Minutka pavze in požirek vode.

3. SKLOP: vaje za raven trebuh.

1. vaja: ulezi se na hrbet. Noge dvigni navpično v zrak, pri čemer so kolena iztegnjena. Z obema rokama se s pomočjo trebušnih mišic dviguj proti prstom na nogah.

2. vaja: postavi se v položaj moške sklece, pri čemer moraš stisniti trebušne mišice, saj le tako lahko ohraniš ravno držo hrbtenice. Najprej pritegni desno koleno proti levemu komolcu, nato pa še levo koleno proti desnemu komolcu – kot da bi plezala.

  

Ponovno sledi kratek počitek.

4. SKLOP: kardio vaje

1. vaja: najprej noge postavi v širino bokov. S prsti desne roke se dotakni leve noge, nato pa se zasukaj in se s prsti leve roke dotakni desne noge. Vajo nadaljuj z visokim poskokom. Ob tem močno iztegni roke in noge.

2. vaja: pri naslednji vaji skoči visoko v zrak, ob tem pa iztegni roke in noge stran od sebe. Po skoku se postavi v držo moške sklece in položaj zadrži 15 sekund.

  

Super! Že opaziš spremembe na telesu?

← Nazaj na blog