Dostava v 2-3 delovnih dneh.

100% garancija na zadovoljstvo.

Brezplačna dostava za naročila nad 50 €.

Pomoč: 0590 82 770

Blog

Enostavno do vitke postave - s hojo

Si se znašla v zagati in ne veš, kako se pripraviti na poletje? Zima se počasi izteka, ti pa še vedno nisi našla motivacije za intenzivne treninge (tek, fitnes), mogoče se ti fitnesi zdijo celo predragi...

Zate imamo povsem enostavno in brezplačno rešitev - hoja. Preberi več v nadaljevanju.

Medtem ko postaja hoja kot način za zmanjšanje odvečnih kilogramov vse bolj priljubljena, še danes mnogi ne vedo, da je hoja še bolj učinkovita kot tek, če želite shujšati.

Ali lahko sprehod resnično smatramo kot telesno vadbo?

Seveda lahko! Hoja velja za aktivnost z nizkim do zmernim vplivom - odvisna je od tega, koliko truda vložiiš. Ta oblika telesne dejavnosti je pravzaprav idealna za izgubo maščobe, ker človeško telo porabi večji odstotek maščobe, kadar ne doseže svoje maksimalne zmogljivosti.

Ker je to preprosta dejavnost in ni težavna za sklepe, jo lahko izvajaš vsak dan, ne da bi pri tem zapravila denar ali poškodovala svoje telo, hkrati pa uživaš v vseh njenih prednostih.

Če narediš 10.000 korakov na dan, pokuriš približno 3.500 Kcal na teden, kar ustreza skoraj 250 g maščobe. To pomeni, da s hojo lahko ustvariš kalorični primanjkljaj, ki je dovolj velik, da vsaka 2 tedna izgubiš skoraj pol kilograma maščobe, kar je popoln tempo hujšanja. Odlično!

10.000 korakov / dan = - 3.500 kcal / teden = - ½ kg / 2 tedna

Čemu dejansko ustreza 10.000 korakov? 

Na splošno je 10.000 korakov 1 ura hoje, seveda pa je to odvisno od tvoje telesne pripravljenosti, kako hitro hodiš, od vrste terena itd.

Če želiš natančno spremljati, koliko prehodiš, je tehnologija na tvoji strani. 

Najboljši način, da slediš svoji aktivnosti:

  • Napravica za štetje korakov
  • Pametni telefoni
  • Pametna ura
  • Aplikacije za sledenje aktivnosti

Hoja za kondicijo in moč

Celosten program telesne dejavnosti običajno združuje oboje - vzdržljivost in trening za moč.

V tem primeru ti vaja z uporom pomaga, da hodiš dlje, vaja za moč pa vpliva na hitrost korakov in sposobnost hoje po zahtevnejšem terenu.

Na kratko, najboljša kombinacija so hitri in dolgi sprehodi:

  • Hiter sprehodkrajši sprehod, vendar s tempom, ki poveča srčni utrip do te mere, da bi bilo med aktivnostjo težko govoriti.
  • Dolg sprehod: dolg, prijeten sprehod z manjšo intenzivnostjo.   

Kako začeti?

Odvisno je od tebe. Priporočamo, da enostavno narediš test: naredi 10.000 korakov naenkrat. 

Ni šlo?

Če ne moreš narediti 10.000 korakov naenkrat, se osredotoči na vzdržljivost in počasi povečuj število korakov vsak dan. Če čutiš preveč bolečin v mišicah ali kolenih, lahko vadbo izpustiš 1 dan na teden. Ko dosežeš cilj 10.000 korakov, pojdi na naslednjo stopnjo.

Uspelo ti je narediti 10.000 korakov!

Ko lahko narediš 10.000 korakov v eni potezi, naj to postane navada in začni hoditi vsak dan: 10 minut počasi, 5 minut čim hitreje in nato končaj z zmerno hitrostjo. Ko gradiš svojo vzdržljivost, dodaj te hitre intervale vsakih 10 minut - enega za drugim.

10.000 korakov je mala malica zate

Ko je kljub petminutnim presledkom hitre hoje 10.000 korakov zate naenkrat preveč enostavno, začni ciljati na 15.000 korakov na dan.

Začni s poudarkom na vzdržljivosti in ko je ta cilj dosežen, začni vključevati trening moči s 5-minutnimi presledki hitre hoje vsakih 10 minut običajne hoje. Če lahko, poskusi narediti nekaj sprehodov v hrib.

Kako povečati svoj napredek pri hujšanju

Če si na misiji ''hujšanje'', je hoja pomembna. Najboljše pa je, če sčasoma iz te prakse narediš rutino - sestavni del svojega življenjskega sloga. Tako se boš vedno počutila lepo in zdravo!

Nekaj nasvetov, kako lahko kar najboljše izkoristiš trening hoje:

  1. Začni dan s hojo. Vadba na tešče je najboljši način za izgorevanje maščobe. 60-90 minutni sprehod zjutraj je ena najboljših stvari, če želiš hitro shujšati.
  2. Če nimaš dosti časa, hodi kar se da hitroTo bo okrepilo tvojo moč, telo pa bo porabilo več kalorij.
  3. V hojo vključi tudi nekaj minut teka. Dovolj je 5 ali 10 minut za še boljše kurjenje maščobe.
  4. Hodi v klanec. Hoja v klanec krepi več mišic v primerjavi s hojo po ravni površini. Če jo redno izvajaš, boš lažje oblikovala mišice spodnjega dela hrbta.
  5. Hojo kombiniraj z aktivnim življenjskim slogom. Pri hujšanju šteje katerakoli aktivnost. Seveda je odhod v telovadnico ali telovadba doma dobra ideja, toda pospravljanje, hoja po stopnicah namesto uporabe dvigala, poslovni sestanki brez sedenja, trebušnjaki in sklece med kuhanjem ali gledanjem televizije odlično prispevajo k tvoji dnevni aktivnosti.
  6. Naj bo vadba prijetno opravilo. Hoja ni samo vadba. Zaradi prijetnega in ponavljajočega se gibanja je to tudi oblika meditacije in fantastičen način obvladovanja stresa. Znižanje ravni stresa ti lahko pomaga hitreje izgubiti trebušno maščobo in preprečiti kopičenje maščobe v predelu okoli trebuha.
  7. Pred dolgimi sprehodi spij napitek Fat Burner. Fat Burner vsebuje L-karnitin, kurilec maščobe, ki najbolje deluje pri aktivnostih z nizko ali srednjo stopnjo zahtevnosti. Pomagaj svojemu telesu učinkoviteje uporabljati zalogo maščobe. V kombinaciji s sprehodi lahko porabi do 5-krat več maščobe kot s samo hojo. Je še kaj, česar bi si človek lahko potem želel?

S pomočjo napitka Fat Burner boš hitreje pridobila energijo in telovadila dlje, kar bo podvojilo kurjenje maščobe. Zmagovalna kombinacija!

Fat Burner Drink Intense

Napitek z mangovim okusom za pomoč pri hitrejšem kurjenju maščob tudi še ure po vadbi.

Fat Burner Drink Intense -52%

Redna cena: 20,99 €

Vaša cena: 9,99 €

× Zapri

Nazaj na blog